Кое е рекламното лице на казино Сезам

Бетинг платформата Sesame бързо се наложи като водеща компания в света на спортните залози и казино игрите в България. С амбицията да разшири своя обхват брандът избра популярните продуценти Иван Христов и Андрей Арнаудов за свои рекламни лица. Сътрудничеството им започна още през 2021/22 година със Сезам Купа на България, но през 2023 г. партньорството достигна ново ниво с обновената платформа SESAME 2.0.

Иван и Андрей

Иван Христов и Андрей Арнаудов са едни от най-разпознаваемите телевизионни продуценти в България, известни с успешни телевизионни формати като „Фермата“, „Сблъсък“ и „Станция Нова“. Техният професионален опит, креативност и чар (съчетани с много хумор) ги превръщат в идеален избор за рекламни лица на Сезам.

Като лица на компанията, Иван и Андрей участват активно в представянето на новите услуги и иновации на платформата sesame.bg. Освен телевизионни рекламни клипове, това са и събития, и промоционални активности, които доближават бранда на Сезам до потребителите.

Betano Banner

Сътрудничеството със Сезам

Самите Иван и Андрей споделят, че партньорството като рекламни лица на Сезам е базирано на споделени ценности и амбиция за развитие на един иновативен продукт на българския пазар. „В лицето на Сезам срещнахме партньор, в който видяхме коректност и амбиция. Брандът иска да представи нещо ново на българския пазар, а това ни поставя пред широк хоризонт“, заявяват те.

Те вярват, че с дългогодишния си опит в шоу индустрията могат да допринесат за популяризирането на Сезам със своите идеи и активното си участие.

SESAME 2.0

Обновената платформа sesame.bg предлага значително по-добро преживяване за играчите. Сайтът е по-бърз, удобен и пълен с нови функционалности, които правят залагането по-лесно и удобно. Като заедно с това идват и разширено спортно портфолио, по-богати казино игри и изгодни бонуси.

Everbet Banner

Рекламни лица, кампании и специални оферти

За да отбележат подобаващо новото начало на SESAME 2.0, от компанията стартираха мащабна рекламна кампания с разнообразни атрактивни оферти. Специални промоции, каквито бяха 20-те безплатни завъртания за всеки гол на Световното първенство в Катар, съчетават актуални спортни събития с множество бонус оферти.

Изборът на Иван Христов и Андрей Арнаудов за рекламни лица на Сезам е повече от маркетингов ход. Те са символ на успех, креативност и доверие – ценности, които компанията иска да предаде на своите потребители.

С техния професионализъм и популярност Сезам успява да привлече широка аудитория и да наложи марката като иновативен лидер в света на спортните залози и казино игрите в България. Това партньорство е пример как развлекателната индустрия и хазартният сектор могат да си сътрудничат напълно успешно и да прокарват заедно пътя към още по-големи успехи и вълнуващи промоции в бъдеще.

Играйте отговорно

Важно е да не забравяме, че всички игри на платформата Сезам са предназначени само за пълнолетни лица над 18 години. Компанията насърчава отговорното залагане и предлага допълнителни функции, с които да контролирате залозите си, опция да се самоизключите от хазартни игри и ресурси за информираност и помощ, ако залагането прерасне в пристрастяване. Всички рекламни кампании на Сезам не пропускат да напомнят, че хазартът трябва да се приема единствено като източник на развлечение и е нужно да се управлява разумно и отговорно, за да не се превърне в зависимост.

Дата на публикуване: 13/01/2025

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Scatter.bg