Голяма германска пивоварна съобщи за неочакван спад в продажбите на бира през юни, въпреки очакванията за ръст по време на Европейското първенство по футбол за мъже, пише ДПА.
Коментара на германските пивоварни
Михаел Хубер, представител на пивоварната Фелтинс, коментира, че Европейското първенство не е довело до очакваното увеличение в консумацията на бира. Лошото време и променените навици на пиене на хората са основните причини за това, въпреки че Германия беше домакин на турнира.
Статистика за пиене на бира
През юни германците са консумирали около 8 милиона хектолитра бира, което е значително по-малко в сравнение със същия период на миналата година. За справка, един хектолитър се равнява на 100 литра.
Германските пивоварни продават около една шеста от своята продукция на хотелиерския сектор, като основният обем от продажбите идва от търговията на дребно. Въпреки това, според Фелтинс, потребителите в супермаркетите и магазините за напитки са намалили покупките си тази година.
Връщайки се към „лятната приказка“ от 2006 г., когато Германия също беше домакин на голям футболен турнир – Световното първенство, продажбите на бира тогава са достигнали впечатляващите 11 милиона хектолитра през юни.
През настоящия турнир феновете предпочитат да гледат мачовете сами вкъщи, вместо да се събират в големи компании и да пият повече бира.
„Това е коренно различно от ситуацията, когато каните съседа си на барбекю и пиете бира заедно,“ коментира Хубер.
СЛОТ ИГРИ























Scatter Албания
Scatter Южна Африка
Scatter Аржентина
Scatter Бразилия
Scatter Венецуела
Scatter Дания
Scatter Северна Македония
Scatter Мексико
Scatter Перу
Scatter Португалия
Scatter Сърбия
Scatter Словакия